Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009

Οι καταθέσεις των Χατζημιχελάκη και Μασούρα


Η κοινή συνισταμένη των δύο απολογιών είναι πως δεν γνωρίζουν απολύτως τίποτα τόσο για τα ευρήματα όσο για την τρομοκρατική οργάνωση «Συνωμοσία των Πυρήνων της Φωτιάς». Οι δύο νεαροί κατά τη διάρκεια της απολογίας τους κατέθεσαν στην ανακρίτρια λεπτομέρειες για την υπόθεση.

Χαρ. Χατζιμιχελάκης: «Εγώ ούτε γνωρίζω ούτε είχα δει αυτό το αντικείμενο το οποίο βρισκόταν στο σπίτι. Ακόμη και να το έβλεπα δεν θα γνώριζα τη φύση του, διότι δεν έχω καμία σχέση με εκρηκτικούς μηχανισμούς. Πολύ περισσότερο δε, δεν έχω κατάλληλες γνώσεις προκειμένου να προβώ ο ίδιος ή να συμμετέχω στην κατασκευή ενός τέτοιου εκρηκτικού μηχανισμού», αναφέρει στην απολογία του. 



Ανακρίτρια: «Πώς δικαιολογείτε το γεγονός ότι δεν γνωρίζατε την ύπαρξη του εκρηκτικού μηχανισμού σε χώρο της υπόγειας κατοικίας σας;». 

Κατηγορούμενος: «Το δωμάτιο όπου βρέθηκε, όπως έμαθα από τα στοιχεία της δικογραφίας, χρησίμευε ως αποθήκη. Το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν χρειάστηκε να μπω στο συγκεκριμένο δωμάτιο. Πιθανόν να είχαν μεσολαβήσει δύο με τρεις μήνες από την τελευταία φορά που είχα μπει». 

Ανακρίτρια: «Ποιος θεωρείτε ότι τοποθέτησε αυτό τον εκρηκτικό μηχανισμό στο συγκεκριμένο χώρο;». 

Κατηγορούμενος: «Η μοναδική αλήθεια είναι ότι εγώ ο ίδιος δεν τοποθέτησα ποτέ τον μηχανισμό ούτε γνώριζα την ύπαρξή του. Δεν γνωρίζω αν τον τοποθέτησε κάποιος άλλος, πάντως κάτι τέτοιο δεν υπέπεσε στην αντίληψή μου. Δεν μπορώ να πιθανολογήσω ποιος τον τοποθέτησε». 

Ανακρίτρια: «Τι γνωρίζετε για την τρομοκρατική οργάνωση Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς - Φράξια Μηδενιστών;». 

Κατηγορούμενος: «Δεν γνωρίζω τίποτα για τη συγκεκριμένη τρομοκρατική οργάνωση. Ο,τι έμαθα το έμαθα από τη δικογραφία. Ουδεμία σχέση έχω με οποιαδήποτε οργάνωση, όπως και αν αυτή ονομάζεται, και ουδεμία σχέση έχω με βίαιες ενέργειες και πράξεις, τις οποίες αποκηρύσσω και καταδικάζω από όποιον και αν προέρχονται και εναντίον οποιουδήποτε και αν στρέφονται». 

Παν. Μασούρας: «Είχα μείνει με τη μηχανή μου στην Κηφισίας, στο ύψος του Χαλανδρίου. Τηλεφώνησα στον Χάρη (Χατζημιχελάκη), τον οποίο γνώριζα από τον Μάνο (Γιόσπα) από τη σχολή kick boxing και τον ρώτησα αν ξέρει κάποιο κοντινό συνεργείο για να τη μεταφέρω. Φτάνοντας, το συνεργείο ήταν κλειστό και του ζήτησα να μου επιτρέψει να την ασφαλίσω στην αυλή της οικίας του και να μου φυλάξει το μπουφάν και το κράνος μου. Για να με διευκολύνει, σε περίπτωση που έλειπε, μου έδωσε ένα κλειδί του σπιτιού του». 

Ανακρίτρια: «Στην έκθεση κατάσχεσης αναγράφεται ότι ανευρέθησαν επιμελώς κρυμμένα σε χαρτονομίσματα των 50 ευρώ 3.800 ευρώ. Πώς τα δικαιολογείτε;». 

Κατηγορούμενος: «Παραδέχομαι ότι τα είχα επιμελώς κρυμμένα, γιατί μένω σε παλιά πολυκατοικία χωρίς πόρτα ασφαλείας. Τα συγκεκριμένα χρήματα τα έδωσαν οι γονείς μου, δύο μέρες πριν, επειδή ήθελα να πάρω άλλη μηχανή. Είχα και άλλα χρήματα μέσα σε μια κλήση της Τροχαίας για να πάω να την πληρώσω». 

Ανακρίτρια: «Γνωρίζετε την οργάνωση Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς - Φράξια Μηδενιστών;». 

Κατηγορούμενος: «Οχι, και δεν έχω καμία συμμετοχή σε αυτή. Δεν έχω καμία σχέση με τις κατηγορίες που μου αποδίδονται».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου