Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Είπε "ΝΑΙ" στο ΛΑΟΣ ο Πέτρος Δούκας της ΝΔ!!!!










Είχε δίκιο ή άδικο ο Κώστας Καραμανλής που απέκλεισε τον πρώην Υφυπουργό Οικονομίας και Οικονομικών και γαμπρό του Μιλτιάδη Έβερτ, κύριο Πέτρο Δούκα, από τα ψηφοδέλτια της Νέας Δημοκρατίας; Οι απόψεις διίστανται, τουλάχιστον μέχρι την ώρα που αποφασίσαμε να κάνουμε μια φάρσα στον κύριο Πέτρο Δούκα για να... αντιληφθούμε τις προθέσεις του... Αφού πρώτα ήρθαμε σε επαφή με τους στενούς του συνεργάτες, ως υπεύθυνοι του πολιτικού σχεδιασμού του ΛΑ.Ο.Σ. και εκ μέρους του προέδρου του (χρησιμοποιήσαμε διόλου τυχαία το ψευδώνυμο "Εφρεμάκης") στη συνέχεια μας κάλεσαν από το γραφείο του και μιλήσαμε και με τον ίδιο. Ακολουθεί απομαγνητοφωνημένη η συνομιλία που είχαμε με τους συνεργάτες του και βέβαια, με τον ίδιο...
-(Γραμματέας) Πολιτικό γραφείο κ. Δούκα…
Καλησπέρα, σας τηλεφωνώ από τα γραφεία του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού και συγκεκριμένα από το γραφείο του κ. Καρατζαφέρη. Παρακαλώ, θα μπορούσα να μιλήσω με τον διευθυντή του κ. Δούκα;
-Ποιος θα μιλήσει μαζί του;
-Ο υπεύθυνος πολιτικού σχεδιασμού ο κ. Εφρεμάκης.
-Περιμένετε ένα λεπτό…
-…Καλησπέρα σας…!
-Ναι, ναι περιμένετε ένα λεπτό. Βασίλη… 103 δεν είναι ο Βασίλης;
-(Βασίλης!!) Ναι…
-Καλησπέρα σας…
-Καλησπέρα!
-Χρηστίδου ονομάζομαι από το γραφείο του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού
-Ναι,ναι…
-Θέλουμε να σας μιλήσει ο υπεύθυνος του πολιτικού σχεδιασμού, του γραφείου του κ. Καρατζαφέρη…
-Ωραία…
-Σας τον δίνω… Ο κύριος Εφρεμάκης…
-Ναι, καλησπέρα, Εφρεμάκης!
-Καλημέρα-καλημέρα… Καλησπέρα!
-Τι κάνετε, καλά είμαστε;
-Μια χαρά.
-Πως πάμε. Βλέπω δεν είναι τόσο καλά τα πράγματα για τη Νέα Δημοκρατία, ε;
-Ε, τι να κάνουμε…
-Λοιπόν, εγώ είμαι υπεύθυνος του πολιτικού σχεδιασμού του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού, όπως σας είπε και η γραμματέας μου… Θα θέλαμε, έτσι, να έχουμε κάποια επαφή με τον Πέτρο Δούκα και συγκεκριμένα ο πρόεδρος θα ήθελε να κλείσει κάποιο ραντεβού. Μπορείτε να μου πείτε…
-Θα πάρετε στο: 3315…
-Ναι…
-……
-Ποιος το σηκώνει εκεί;
-Η… Μαίρη λέγεται η κοπέλα. Μαρία.
-Είναι η ιδιαιτέρα του;
-Η ιδιαιτέρα του στο προσωπικό του γραφείο. 3315… είναι εκεί τώρα. Πάρτε τώρα.
-Ωραία - ωραία. Για να κλείσουμε το ραντεβού.
-Για να μην παίξουμε σπασμένο τηλέφωνο…
-Το καλύτερο… Ευχαριστώ πολύ…
-Έγινε γεια σας.
-(Ιδιαιτέρα Πέτρου Δούκα) Παρακαλώ…
-Καλησπέρα σας…
-Μισό λεπτό παρακαλώ! ….Ορίστε!
-Καλησπέρα σας. Χρηστίδου ονομάζομαι και τηλεφωνώ από τα γραφεία του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού.
-Μάλιστα
-Σας δίνω τον υπεύθυνό μου, τον κ. Εφρεμάκη, να σας μιλήσει.
-Ναι, ναι…!
-Ναι, καλησπέρα, Εφρεμάκης, τι κάνουμε;
-Καλησπέρα μια χαρά…
-Καλά είμαστε; Μίλησα πριν με το γραφείο, με το διευθυντή. Εγώ είμαι υπεύθυνος του πολιτικού σχεδιασμού του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού, όπως σας είπε και η γραμματέας μου…
-Ναι, ναι…
-Και θα ενδιαφερόμασταν να κλείσουμε κάποιο ραντεβού για να συναντήσει ο πρόεδρος τον κύριο Δούκα για να έχουν κάποια συνομιλία.
-Θα μου δώσετε ένα τηλέφωνο γιατί μιλάει και δεν μπορώ ούτε να διακόψω ούτε να ενημερώσω αυτή τη στιγμή…
-Να σας καλέσω εγώ σε πολύ λίγο γιατί είμαι σε μία φάση που είμαι στο δρόμο και δεν σηκώνω το κινητό μου πολλές φορές.
-Κοιτάξτε, μιλάει η γραμμή του και θα μπει σε σύσκεψη. Γι’ αυτό σας λέω. Αν θέλετε να μου αφήσετε κάποιο τηλέφωνο… Αν όχι το δικό σας, της κυρίας Χρηστίδου για να μπορέσω να σας δώσω κάποια απάντηση.
-Ναι, ναι. Μισό λεπτάκι να σας περάσω την κυρία Χρηστίδου πάλι, έτσι;
-Ναι, ναι…
-Μισό λεπτό…
-Ναι με ακούτε;
-Ναι, κυρία Χρηστίδου!
-Το τηλέφωνο του υπευθύνου θέλετε, έτσι;
-Κάποιο τηλέφωνο, ναι…
-6937032…
-Μου θυμίζετε, λιγάκι το όνομα;
-Εφρεμάκης!
-Το μικρό του;
-Νικόλαος!
-Ωραία… Έχω μιλήσει μαζί του, μόλις έχω μία απάντηση από τον κύριο Δούκα θα σας καλέσω πίσω.
-Εντάξει.
-Ευχαριστώ πολύ.
-Σε πόση ώρα;
-Το συντομότερο γιατί όπως είπα και στον κύριο Εφρεμάκη μιλάει στο τηλέφωνο και μπαίνει αμέσως σε σύσκεψη. Θα προσπαθήσω το συντομότερο.
-Εντάξει.
-Ευχαριστώ..
-Και εγώ!
-Γεια σας…
-Παρακαλώ!
- (Ιδιαιτέρα Πέτρου Δούκα) Κύριε Εφρεμάκη, καλησπέρα, από το γραφείο του κ. Δούκα, σας τον δίνω.
-Ναι, ναι κυρία Μαίρη, ευχαριστώ.
-(Πέτρος Δούκας) Ναι…….
-Ο κύριος Δούκας…;
-Ναι, ναι…!
-Τι κάνουμε, Εφρεμάκης, καλά είμαστε;
-Καλά, καλά, μια χαρά.
-Πώς πάμε εδώ με τα πολιτικά μας;;
-Τρελοκομείο!
-Ε, ως γνωστόν!
-(σ.σ. γέλια)
-Πάντως, ο πρόεδρος (Γ. Καρατζαφέρης) είναι απογοητευμένος από τη συμπεριφορά του κ. Καραμανλή απέναντί σας.
-Ναι
-Τουλάχιστον εγώ που μιλάω μαζί του, που είμαστε πολύ στενοί συνεργάτες και κυρίως τώρα στον προεκλογικό αγώνα… Μου έχει εκμυστηρευτεί ότι θεωρεί μεγάλη αδικία το ότι δεν έχετε συμπεριληφθεί στα ψηφοδέλτια του κόμματος. Και αυτός είναι, άλλωστε, ο λόγος που επικοινώνησα εγώ μαζί σας, κατόπιν εντολής του προέδρου που θα ήθελε να έχετε κάποιο ραντεβού. Να τα πείτε κατ’ ιδίαν.
-Ναι…
-Έτσι; Γιατί, όπως σας είπα κιόλας σας εκτιμάει και ενδιαφέρεται γενικότερα να έχει  μία συνεργασία με εσάς.
-Ωραία…
-Εγώ σας μεταφέρω τα λόγια του, ως υπεύθυνος. Θεωρεί ότι τέτοια στελέχη, όπως είσαστε εσείς, θα πρέπει να είναι σίγουρα εντός Κοινοβουλίου.
-Ε, να βρεθούμε Τετάρτη-Πέμπτη…
-Ωραία, να πούμε για Τετάρτη βράδυ στο Λικαμπέτους, στο Λυκαβηττό, στο εστιατόριο;
-Θα το κάνουμε δημόσια;
-Ο πρόεδρος δεν έχει πρόβλημα… εσείς…
-Να το πούμε για Τετάρτη βράδυ απλά να μιλήσουμε το πρωί για το μέρος…
-Θα σας πάρω ένα τηλεφωνάκι το πρωί της Τετάρτης να συνεννοηθούμε. Απλώς, εντάξει, ο πρόεδρος μου πρότεινε το Λικαμπέτους, επειδή είναι κάπως πιο απόμερο από τα άλλα μέρη αλλά αν έχετε πρόβλημα ως προς το θέμα της τοποθεσίας να το συζητήσουμε και με τον πρόεδρο...
-Ναι να το συζητήσουμε, ναι.
-Εντάξει, κύριε Δούκα; Εγώ και πάλι σας εκφράζω τη συμπαράσταση εκ μέρους του προέδρου.
-Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον.
-Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να τα βρούμε τελικά, να είμαστε μαζί…
-Έλα ευχαριστώ πολύ.
-Ευχαριστώ.
Σε λίγες ώρες η stifora.gr αποκαλύπτει ολόκληρο το ηχητικό ντοκουμέντο... για όσους διατηρούν επιφυλάξεις για του λόγου το αληθές...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου