Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009

Καταθέσεις με φόντο το οπλοστάσιο στο Λαιμό


Τέσσερις χειροβομβίδες, πυροσωλήνες εκτόξευσης βλημάτων και πολλά φυσίγγια εντοπίστηκαν από την Αστυνομία με τη συνδρομή βατραχανθρώπων του Λιμενικού κατά τη διάρκεια επιχείρησης στο Λαιμό Βουλιαγμένης. Αξίζει να σημειωθεί πως οι πυροτεχνουργοί προχώρησαν σε επί τόπου ελεγχόμενη έκρηξη μίας χειροβομβίδας μιας και η επικινδυνότητά της το επέβαλε. 

Εντός της ημέρας αναμένεται το αποτέλεσμα των εργαστηριακών εξετάσεων ώστε να εξακριβωθεί αν σχετίζονται με τις πρόσφατες τρομοκρατικές επιθέσεις.

Οι καταθέσεις

Όσον αφορά τις καταθέσεις, ο Εμμανουήλ Γιόσπας στράφηκε «κατά των των ψευτοεπαναστατικών κινήσεων»: «Είμαι κατά των τυφλών χτυπημάτων που μπορεί να έχουν θύματα καθημερινούς, απλούς και ανυποψίαστους ανθρώπους και αν ποτέ υπέπεπτε στην αντίληψή μου ότι αυτό συνέβαινε στην οικία του ξαδέλφου μου, θα έκοβα επικοινωνία μαζί του, δεν θα ρίσκαρα τη ζωή μου, θα του εξηγούσα ότι χρειάζεται επανάσταση, αλλά όχι με αυτό τον τρόπο».

Όταν ο νεαρός εισήλθε εκ νέου στο ανακριτικό γραφείο ανέφερε πως ο Χαρ. Χατζημιχελάκης, εγκαταστάθηκε στο ισόγειο το Μάιο του 2009 ενώ ονομάτισε μέλη της «παρέας» που ακόμα δεν έχουν εμπλακεί στην υπόθεση.

Από την πλευρά της η Μυρτώ Παντέλογλου ανέφερε: «Δεν έχω καμία σχέση με τρομοκρατική οργάνωση», υποστηρίζει και περιγράφει με λεπτομέρεια τις κινήσεις της τις τελευταίες ημέρες πριν από τη σύλληψή της. «Στο ισόγειο έμενε ο Χατζημιχελάκης. Ποτέ δεν έχω πάει εκεί μόνη μου. 

Μόνη μου σχέση είναι ο ερωτικός δεσμός με τον Παν. Γιόσπα, με τον οποίο έμενα στον πρώτο όροφο με τη μάνα του». 

Στη δεύτερη προανακριτική απολογία της δήλωσε πως γνωιρίστηκε με τον Γιόσπα μέσω κοινής τους φίλης την οποία κατονομάζει. Επίσης, ισχυρίστηκε πως στο ισόγειο διέμενε ένας ακόμα άνδρας για τον οποίο έχει εκδοθεί ήδη ένταλμα σύλληψης. 

Την ίδια ώρα, δεν παρέλειψε να αναφέρει ονόματα ατόμων που επισκέπτονταν το σπίτι εκ των οποίων ορισμένα δεν είχαν καν ακουστεί. Μάλιστα, σκιαγράφησε το προφίλ ενός εκ των επισκεπτών τον οποίο περιγράφει ως σγουρομάλη, καστανό, που πιάνει τα μαλλιά του με λάστιχο ενώ έχει ύψος 1,75 μέτρα, περίπου παχουλός, ηλικίας έως 30 χρόνων.

Τέλος, υποστήριξε πως δεν είδε κανέναν να πετάει ο,τιδήποτε στον κάδο αποριμμάτων. Υπενθυμίζουμε πως η Αστυνομία είχε εντοπίσει σακούλες σε σκουπιδιών εξαρτήματα εφάμιλα  με αυτά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή αυτοσχέδιου εκρηκτικού μηχανισμού. 

Όσον αφορά τον Χαράλαμπο Χατζημιχελάκη, ο νεαρός αρνείται όλες τις κατηγορίες ενώ υποστηρίζει πως: «επιθυμώ να απολογηθώ ενώπιον του ανακριτή, αφού λάβω γνώση των στοιχείων της δικογραφίας». 

Στην δεύτερη κατάθεσή του, συμπλήρωσε: «Άρχισαν να με επισκέπτονται σταδιακά διάφοροι φίλοι, τους οποίους δεν επιθυμώ να κατονομάσω. Εφυγαν περίπου στις 3.30 το βράδυ. Πριν από τις 17.50 την ίδια μέρα αποχώρησα από την οικία μου, όμως ουδείς παρέμεινε εντός του διαμερίσματός μου και κλείδωσα την πόρτα της εισόδου».

Ακόμα δήλωσε: «Από τον Μάιο άρχισα να χρησιμοποιώ το ισόγειο, όπου διαμένω μόνος μου και κανείς άλλος δεν έχει κλειδιά» και δήλωσε «κατηγορηματικά ότι δεν πέταξα σκουπίδια στις 18.15 της 21ης/09/09 στον κάδο απορριμμάτων, διότι απουσίαζα, καθώς βρισκόμουν σε προπόνηση πολεμικής τέχνης».

Τέλος, ο Παν. Μασούρας υποστήριξε πως είχε φιλική σχέση με τον Χατζημιχελάκη και τον Γιόσπα αλλά δεν αποδέχεται τις κατηγορίες που του προσάπονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου