Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

Με στυλό-λέιζερ η Citroen γράφει στον πάπυρο του DS...




Γράφει ο Κώστας Χαλκιαδάκης για το stifora.gr

Στους γεννημένους την δεκαετία του 90’ και μεταγενέστερα, το νέο Citroen REVOLTE ίσως να μην προκαλεί καμία απολύτως έκπληξη και ενδεχομένως να φαντάζει απλώς εντυπωσιακό μοντέλο. 

Σίγουρα, οι παλιότεροι από τα «κοψίματα» του αμαξώματος θα φέρουν στο μυαλό τους το θρυλικό DS που στα μισά του 20ου αιώνα μεσουρανούσε στην αυτοκίνηση.


Πράγματι, το Revolte, αποτελεί τον «συνεχιστή» του Different Spirit της Citroen. Είναι κάτι παραπάνω από εμφανές από την πρώτη κιόλας ματιά. Στρογγυλεμένο σχήμα, καμπύλες κολώνες,  κυρτή οροφή αλλά και πλήθος νεοτερισμών συνθέτουν ένα σύγχρονο concept car εφάμιλλο με την καινοτομία που παρουσίασε το DS εν έτει 1950-1951.

Μπορεί το δυνατό του σημείο να είναι η σχεδίαση αλλά δεν φαίνεται να υστερεί κάπου αλλού. Απεναντίας, το εσωτερικό αναμένεται να είναι αρκετά εντυπωσιακό σε συνδυασμό με τη χαμηλή θέση οδήγησης ενώ ο κινητήρας θα είναι συνδημιουργία της Citroen με την BMW.

Ειδικότερα, οι Γάλλοι δίνουν έμφαση στην διατήρηση των εκπεμπόμενων ρύπων σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Γι’αυτό συνεχίζουν την παραγωγή 3κύλινδρων μηχανικών συνόλων όμοιων με αυτών του C1. Την ίδια ώρα, το Revolte αναμένεται να «φορέσει» τον γνωστό 1,4 των 95 ίππων αλλά και τον 1,6 των 120 ίππων.

Αν αναλογιστεί κανείς το χαμηλό, σχετικά, βάρος τότε μπορούμε κάλλιστα να μιλάμε για ένα σβέλτο αυτοκίνητο που, ειδικά στη μεγάλη του έκδοση, θα ντροπιάζει πολλά μεγαλύτερα αυτοκίνητα.

Σίγουρα ο ανταγωνισμός στην κατηγορία είναι μεγάλος αλλά το Revolte έχει όλα τα φόντα να τα πάει περίφημα. Στην ίδια κατηγορία είναι επίσης το Fiat 500, η Alfa MiTo αλλά και το Mini.

Οι Γάλλοι γνωρίζουν το target group τους και εκεί ακριβώς απευθύνονται! Ξέρουν τι λείπει… Οι πωλήσεις όμως θα δείξουν αν έχουν δίκιο. Υπομονή μέχρι το επόμενο έτος όταν και θα ξεκινήσει η παραγωγή του μοντέλου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου